Gastronomi adımı süper lüks markaların önlenemez düşüşünü engelleyebilecek mi?
Pandemiden beri istediği ivmeyi bir türlü yakalayamayan lüks markalar her geçen gün küçülme açıklamaya devam ediyor. Moda dünyasının dev isimleri bu durumu aşmak için yeni stratejiler arayışında. Peki bu düşüşe çare arayan modaevleri bu ivmeyi gastronomi ile yavaşlatmaya mı çalışıyor? Hürriyet’ten Hande Can, konuya yönelik son trendleri kaleme aldı…
document.addEventListener(“DOMContentLoaded”, function() {window._taboola = window._taboola || [];_taboola.push({mode: ‘thumbnails-mid-a’,container: ‘taboola-gallery-mid-article-mobile-2238813’,placement: ‘Gallery mid article mobile’,target_type: ‘mix’});_taboola.push({photo: ‘auto’,url: ‘https://www.cnnturk.com/dunya/galeri/gastronomi-adimi-super-luks-markalarin-onlenemez-dususunu-engelleyebilecek-mi-2238813’});});
document.addEventListener(“DOMContentLoaded”, function() {window._taboola = window._taboola || [];_taboola.push({mode: ‘thumbnails-mid-a’,container: ‘taboola-gallery-mid-article-desktop-2238813’,placement: ‘Gallery mid article desktop’,target_type: ‘mix’});_taboola.push({photo: ‘auto’,url: ‘https://www.cnnturk.com/dunya/galeri/gastronomi-adimi-super-luks-markalarin-onlenemez-dususunu-engelleyebilecek-mi-2238813’});});