Bu da sanal dilencilik akımı: Beğeni karşılığında ürün talep ediyorlar
Sosyal medyada gençler, firmalardan ürün kazanmak için içerik üretmek yerine beğeni toplamaya yöneliyor. Kullanıcılar, gönderilerinin altına yorum yazarak çevrelerinden beğeni talep ediyor. Uzmanlara göre firmalar ise küçük maliyetle ürün vererek binlerce kişiye ulaşarak reklamlarını ucuza yapmış oluyor.
Koltuk, çanta, eşarp, kaban… Gençler artık sanal beğeni karşılığında firmalardan ürün talep ediyor. Sosyal medyada kullanıcılar, firmalara mesaj atarak ürün kazanabilmek için kendi içerikleri değil, başkalarının beğenisi üzerinden destek topluyor.
Etkileşim toplamak artık içerik üretmekten çok daha önemli hale geldi. Bazı kullanıcılar, paylaşımlarının altına yorum yazarak çevrelerinden beğeni istemeyi alışkanlık haline getirdi.
Firmalar ise bu yöntem sayesinde kazançlı çıkıyor. Uzmanlara göre, markalar küçük maliyetlerle ürün vererek binlerce kişiye ulaşıyor ve reklamlarını ucuza getirmiş oluyor.
Sosyal medyada beğeni toplama yarışı, gençler için cazip bir kazanım yoluna dönüşürken, markalar için de düşük maliyetli bir tanıtım aracına evrilmiş durumda.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR
Artvin’de selin izleri: Muratlı Barajı çamur ve atık doldu
2025 EGM PROMOSYON ÖDEMESİ: EGM Maaş Promosyonu Ne Kadar Oldu? EGM Maaş Promosyonu Ne Zaman Yatacak?
Fabrika gibi okul: Ürettiklerinden yıllık 2 milyon lira gelir elde ediyorlar
Kahraman gencin fedakarlığı: Çocukları kurtarmak için hayatını kaybetti
SON DAKİKA... Uyarılar peş peşe: Sağanak kapıda! Montlarınızı çıkarın